| DAJE Volume 01 (1) 2025 [January-June]ISSN: 3049-3722 (Online) | |||
|---|---|---|---|
| Cover Page | |||
| Title Page | |||
| Index | |||
| Editorial | |||
| S.No. | Author/s Name | Title of the Published Work | Page No. |
| 1. | Dilip Kumar Singh | Transforming Teacher Education: Challenges and Opportunities | 1-7 |
| 2. | Sameer Ahmad Wani | Vocational Education as Re-imagined in NEP 2020 | 8-16 |
| 3. |
Vinod Sharma & Anil Kumar Jain |
Harnessing Gamification and Mnemonics for Transformational Teaching | 17-26 |
| 4. | अपर्णा श्रीवास्तव | प्रारंभिक बाल्यावस्था देखभाल और शिक्षा हेतु प्रक्रिया सम्बन्धी मुद्दे | 27-34 |
| 5. | विरेन्द्र कुमार | शिक्षण अधिगम प्रक्रिया में शिक्षकों एवं विद्यार्थियों के व्यवहारों का सूक्ष्म अध्ययन | 35-42 |
| Back Page | |||


