DAJE Volume 01 (1) 2025 [January-June]ISSN: 3049-3722 (Online) | |||
---|---|---|---|
Cover Page | |||
Title Page | |||
Index | |||
Editorial | |||
S.No. | Author/s Name | Title of the Published Work | Page No. |
1. | Dilip Kumar Singh | Transforming Teacher Education: Challenges and Opportunities | 1-7 |
2. | Sameer Ahmad Wani | Vocational Education as Re-imagined in NEP 2020 | 8-16 |
3. |
Vinod Sharma & Anil Kumar Jain |
Harnessing Gamification and Mnemonics for Transformational Teaching | 17-26 |
4. | अपर्णा श्रीवास्तव | प्रारंभिक बाल्यावस्था देखभाल और शिक्षा हेतु प्रक्रिया सम्बन्धी मुद्दे | 27-34 |
5. | विरेन्द्र कुमार | शिक्षण अधिगम प्रक्रिया में शिक्षकों एवं विद्यार्थियों के व्यवहारों का सूक्ष्म अध्ययन | 35-42 |
Back Page |